TURKISH Customer Support Representative LISBON
500492310
Lisboa, Portugal
há 49 mins
source : SAPO

Descrição da Empresa

Continua a tentar encontrar o emprego de sonho? Não consegue decidir o que quer fazer? Não tem tempo para uma carreira a tempo inteiro?

A Manpower pode ajudá-lo. Na Manpower, fazemos muito mais do que simplesmente dar emprego. Damos oportunidades de carreira com a flexibilidade de combinar praticamente qualquer estilo de vida.

O nosso ponto de partida é : atribuir-lhe tarefas onde pode ser bem sucedido, e que lhe dão a oportunidade de adquirir experiência profissional valiosa em empresas nacionais reconhecidas e de todas as dimensões.

A Manpower oferece grandes oportunidades de emprego em empresas de renome, um conjunto abrangente de benefícios, horários flexíveis, segurança gratuita on-

line e treino das suas capacidades. Damos-lhe oportunidades de qualidade para o seu futuro e para a sua vida.

Detalhe da Função

Manpower Portugal is looking for someone FLUENT IN TURKISH to work in Lisbon for of the fortune 500 companies.

Are you ready for a new adventure? You speak fluent Turkish? You see yourself as a detail-obsessed individual with a total customer-is-king attitude?

Merhaba, bize katılmak ister misiniz ?

Currently we are seeking Turkish speaking CSR’s to strengthen our team in LISBON, PORTUGAL. Apply now!

Our client :

One of the top multinational technology companies that creates and develops electronics, computer software and online services.

Responsibilities :

As a CSR you will be responsible for handling inquiries, queries, troubleshoot technical issues.

You will provide solutions to consumers and deliver an exceptional customer experience with every interaction in specified native or near-

native language by phone and email.

To act with autonomy and creativity to delight and astound customers with knowledge and passion for our products.

You will also look for opportunities to improve the customer experience by sharing consumer feedback and recommendations with our client.

Order Support : delivery management, shipping investigations, inbound returns, customer outreach, ad hoc escalations related to customer purchases

Manual Fraud Review : reviewing and researching orders that have been flagged for manual review.

Profile :

  • Obsess over the Customer experience
  • Are detail oriented
  • Have both verbal and written communication skills
  • Be native or near-native speakers in Turkish C1 / C2
  • Excellent English skills C2
  • Abilities to provide both critical thinking and problem solving skills
  • Demonstrate confident decision-making and sound judgment abilities
  • Resourceful research and resolution abilities
  • Phone soft skills (soft skills are considered skills such as communication abilities, language skills, cognitive or emotional empathy, and leadership traits)
  • Results oriented
  • Team player
  • Join us in a vibrant, multi-cultural city centre environment. Explore you careers possibilities and work on your Personal Development.

    Above all, enjoy the experience of working with highly prestigious brands!

    Please apply sending your CV updated.

    Inscreva-se
    Adicionar aos favoritos
    Remover dos favoritos
    Inscreva-se
    Meu e-mail
    Ao clicar em "Continue", você concorda que a neuvoo coleta e processa seus dados pessoais, que você forneceu neste formulário, para criar uma conta neuvoo e assinar nossos alertas por e-mail, de acordo com nossa Política de Privacidade . Você pode retirar seu consentimento a qualquer momento, seguindo estas etapas .
    Continue
    Formulário de candidatura