Customer Support Representative Spanish (m/f)
Elevus
Lisboa
há 9 dias

Description :

  • Answer tocustomer requests, in a simple way keeping a smile to ensure theirsatisfaction;
  • Managingclaims and requests;
  • Providingthe necessary support, advice and information.
  • Requirements :

  • High School Diploma or higher;
  • Native or fluent (level C2) in Spanish;
  • Good knowledge (Level B) in English;
  • Excellent communication skills and pro-activity;
  • Ease of interpersonal and teamwork;
  • Be recognized for attention to detail and high energy;
  • Enjoy challenges and be eager to join an exciting high growth company.
  • Offer :

  • Opportunity to work in a multicultural team within an internationalenvironment;
  • Integration into solid and growing company.
  • Applications to : EQUIPA BPO & CC

    mariana.pinto elevus.pt

    Step 2
    Inscreva-se
    Adicionar aos favoritos
    Remover dos favoritos
    Inscreva-se
    Meu e-mail
    Ao clicar em "Continuar", você concorda que a neuvoo coleta e processa seus dados pessoais, que você forneceu neste formulário, para criar uma conta neuvoo e assinar nossos alertas por e-mail, de acordo com nossa Política de Privacidade . Você pode retirar seu consentimento a qualquer momento, seguindo estas etapas .
    Continue
    Formulário de candidatura