Customer Support Engineer
Upgrade m
Lisboa, Lisboa, PT
há 4 dias
source : beBee

Upgrade m is recruiting a Technical support to a multinational telecommunications company. What you will do : - Solve and identify customer technical issues, and provide long-

  • term solutions. Requisitos - Bachelor's Degree in Computer Science / Engineering or relevant engineering / science fields or relevant work experience;
  • 1+ years Technical Support experience. - Practical working experience with Linux distributions and Openstack; - Knowledge of how the Internet works with strong emphasis on data centers / web servers, IP Networking, Cloud computing / Virtualization.
  • Knowledge of common network protocols and troubleshooting tools. - Native English Speaker or comparable; - Must be a team player with good interpersonal skills.
  • Oferta - Chance to work in a Multinacional company with a multicultural environment; - Be a part of challenging projects;
  • Possibility to learn and grow. O Grupo Multipessoal tratará os dados pessoais que nos remeter através da sua candidatura, bem como dos documentos anexos, com a finalidade de gestão de contactos com candidatos no âmbito do Recrutamento e Seleção.
  • A resposta a esta oferta de emprego legitima este tratamento, sendo a mesma considerada como autorização e consentimento expressos.

    O tratamento dos seus dados será efetuado no âmbito da política de privacidade que pode ser consultada na página da Upgrade m.

    Inscreva-se
    Adicionar aos favoritos
    Remover dos favoritos
    Inscreva-se
    Meu e-mail
    Ao clicar em "Continue", você concorda que a neuvoo coleta e processa seus dados pessoais, que você forneceu neste formulário, para criar uma conta neuvoo e assinar nossos alertas por e-mail, de acordo com nossa Política de Privacidade . Você pode retirar seu consentimento a qualquer momento, seguindo estas etapas .
    Continue
    Formulário de candidatura